25 April 2008

Tarbijakaitseametisse pöörduvad inimesed väga mitmesuguste probleemidega, enamik neist on väga tõsised, mõned aga mitte nii väga.

Järgnevalt mõned näited tarbijakaitseameti infotelefonile laekunud kõnedest.
• "Üks tuttav mees Võrumaalt jooksis peaga vastu ust, uks läks katki, kas ta peab nüüd selle ukse kinni maksma?"
• "Kas lehmale on antud garantii? Kui lehm annab oodatust vähem piima, kas on pretensiooni esitamise õigus?“
• Tarbija nõudis, et võetaks vastu seadus kui pikk tohib üks rong olla – kui temal rongi pärast ülekäik suletakse, siis peaks olema vähemalt reguleeritud kui pikalt ta peab ootama, praegu olevat rongid liiga pikad.
• Tarbija ostis pudeli limonaadi, pool ära joonud leidis tarbija, et talle ei maitse see limonaad, sest see oli liiga magus. Kas tal on õigus see poodi tagasi viia?
• Üks härra oli oma abikaasale tellinud pulmaaastapäevaks ühest postimüügifirmast kalli siidist voodipesukomplekti. Kui pakk oli kohal ja naine selle avas, olid seal sees hoopis Piilupart Donaldi piltidega sokid.
• Tarbijal oli ülikonnapükste sees väike auguke, õmblusateljeest lubati, et nad suudavad selle ära parandada nii, et mingit jälge ei jää. Kui mees püksid kätte sai oli augu kohale õmmeldud suur läikiv helkur.
• Üks tarbija avaldas nördimust selle üle, kuidas lõppes tema lemmikseriaal. Ta ei olnud rahul selle lõpuga ja küsis, kas tarbijakaitseamet ei saaks selle filmi lõppu muuta.
• Tarbija teatas, et tema oli üle mõõtnud oma korteri suuruse ruutmeetrites ja avastas, et korter on 5 ruutmeetrit väiksem kui dokumentides kirjas. Tarbija oli väga pahane, et on kõik need aastad, mis ta seal korteris elanud on, on ta kommunaalmakseid rohkem maksnud kui tegelikult vaja.

No comments: